יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

מאמא עוף - קריספי

אני הכי אוהבת שיגרה
קמים בבוקר מתארגנים ויוצאים לגן / בית ספר / עבודה
חוזרים ארוחת צהרים הסעות ילדים חוגים הסעות ילדים שיעורים סידורים הסעות ילדים ארוחת ערב מקלחות ולמיטה ...
אין כמו שיגרה ... הכי נוח מוכר ברור ומסודר !!

אבל עכשיו שאנחנו בחופש שום דבר לא מסודר
לא שעות השינה ובטח שלא ההשכמה
ארוחת בוקר אוכלים בצהריים וארוחת ערב נראית יותר כמו נשנוש שלא נגמר
לכן בחופש אני מאמצת את סגנון החיים הזורם ואני זורמת עם הילדים
בלי יותר מידי בישולים ושעות מסודרות לכל דבר (לא שבמהלך השנה זה מצליח לי כל כך טוב אבל בחופש אני כמעט לא מנסה )

בכל אופן ... בחופש יש לנו תמיד שניצלונים של מאמא עוף במקפיא כל מיני סוגים
אני מכינה תוספת והם מחממים לעצמם את השניצלונים .
לאחרונה קיבלתי שניצלונים קריספי לטעום


האמת שהשליח הגיע כשהייתי בעבודה ועד שהגעתי הבייתה אחר הצהריים הילדים שלי עם חברים אכלו הכל ולי נשארו רק פירורים ...
קניתי בסופר עוד שניצל קריספי והפעם גם אני זכיתי לטעום


האמת שהיה מאוד טעים, טעם  ביתי מרגישים שזה עשוי מ 100% חזה עוף אמיתי ללא חומרים משמרים
ללא צבעי מאכל מלאכותיים ללא תוספת מונוסודיום גולוטמט .

אני הכי אוהבת לחמם את השניצלונים בתנור
הילדים שלי חסרי הסבלנות מחממים במיקרוגל .

תודה למאמא עוף שמקלים עליי
ויצרו מוצר טעים ואיכותי שלא גורם לי לרגשות אשם שאני מאכילה את ילדיי באוכל מוכן .

שניצל קריספי













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה