יום שני, 8 באוגוסט 2016

חוזרים ללימודים עם קרביץ


 לפני כשבוע הוזמנתי לאירוע של קרביץ לקראת החזרה ללימודים, 

אני כמובן מכירה את קרביץ שנים רבות ושמחתי מאוד על ההזמנה , תמיד נחמד לשמוע 

מבעלי המקצוע על החידושים והטרנדים שיככבו בשנה הקרובה .

בכל פעם שאני מסתובבת בקניון עם הבנות שלי הן מוצאות סיבה להכנס לקרביץ ולקנות משהו שהן ממש אבל ממש ממש צריכות ..

הבנות שלי כבר יודעות לזהות איכות ויודעות  שאני לא קונה מוצרים בכל מקום אני משתדלת תמיד להתחיל את השנה עם הציוד ומכשירי הכתיבה הטובים והאיכותיים כדי שלא אצטרך לקנות כל דבר שוב ושוב.

מי שבאמת בודק (כמוני !!)  יודע שלקרביץ יש מגוון מחירים שמתאימים לכל כיס יש להם את אותו מוצר באיכות ומחיר שונים יש Good > better > best
כל אחד יכול למצוא מוצר באיכות שיבחר טובה > יותר טובה > הכי טובה .



אני אישית  צריכה השנה לקנות ציוד חזרה לבית ספר לארבעת ילדיי שזה אומר כמובן הרבה ציוד.

הכי נוח לי להכנס לקרביץ לעשות קניה מרוכזת לבחור בהתאם לכיס שלי את המוצרים שאנחנו צריכים ולצאת מרוצים .

בקרביץ אפשר למצוא את כל הציוד הדרוש לחזרה ללימודים חוץ מהספרים עצמם.
ניתן להשיג : מחברות , עטיפות , קלסרים , טושים ממגוון סוגים צבעים גוונים ועובי, דבקים , מספריים , מחקים מחדדים, עטים ממגוון סוגים וצבעים, עפרונות , סרגלים , מחוגות , קלמרים , יומנים ועוד









תיקי גן ממותגים של של גיבורי ילדות החל מ 29.90 ₪ לתיק .
בקולקציה ניתן להשיג תיק עם תא אחד / תיק עם שני תאים וחלוקת תאים חכמה / תיק גן טרולי עם גלגלים ועוד'



לשמחתי אני סיימתי עם גני הילדים , איתן הבן הקטן שלי עולה לכיתה א'

קרביץ משווקת מגוון תיקים וטרולים אורטופדים לכיתות א' ב' ג' של המותגים המובילים בניהם : קל גב ומודן עם ההדפסים של הכוכבים הכי גדולים : ברצלונה , ריאל מדריד , ספיידרמן , פרוזן , מיניונים ועוד ' .

הבן שלי עדין לא החליט איזה תיק הוא רוצה מרוב האפשרויות הוא פשוט לא יודע מה לבחור .




קרביץ מציעה גם את התיק ultralight  של קל גב התיק האורטופדי הכי נמכר בישראל . בעל מערכת גב אורטופדית המאפשרת מעבר אוויר מגב התלמיד ותורמת לחלוקת משקל נכונה ונוחות בנשיאה. הכתפיות מרופדות וניתנות להתאמה לגובה התלמיד. תחתית הילקוט קשיחה ומרופדת בבד עמיד בפני שחיקה ותורמת לחלוקת משקל נכונה. עוד לילקוט תא אקסטרה להגדלת נפח התיק בפתיחת הרוכסן, רצועות חיבור לעגלת נשיאה, כיסוי גשם ותא אוכל תרמי. מחיר: החל מ 189 שקלים.

בנוסף תוכלו למצוא בקרביץ את ה trolly light x מבית קל גב הטרולי הקל עם מערכת גב איכותית גלגלים רגליות וידית אלומיניות הניתנים להסרה. אפשרות להרחיב את התיק ותא אוכל תרמי החל מ 239 ₪ ה I TROLLY עם גלגלים בתחתית ומוט אחיזה מתקפל שמאפשר לילד לסחוב בקלות משקלים כבדים ואינו מכביד על הגב. ובנוסף תיק הטרולי מתפרק והופך ע"י פעולה פשוטה לתיק אורתופדי לשמירה על גבו של התלמיד. מחירים: החל מ 245 שקלים.

TROLLY 2 IN 1 של מודן שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק את התיק הקדמי ממערכת הטרולי. וכמובן ה SMART TROLLY  של מודן, המציעים גב אנטומי משולב קפיצים לבריאות ונוחות מרבית, כתפיות אורתופדיות רחבות ומרופדות, תחתית מונעת שחיקה במגוון דמויות אהובות ומוכרות. מחירים: החל מ 239 שקלים.


גם ילקוטי NICI מציעים השנה תיקים אורתופדיים המשלבים עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לרמת פיזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. מחיר: 219 שקלים.




שילוב של נוחות עם הלוק הנכון
בקרביץ לא שוכחים את בני הנוער וגם להם מחכה קולקציה חדשה מהמותגים הכי חמים


תיקים  זרוקים מבית המותג הפרטי Bag Pack, החל מ 69 שקלים.
תיקים המעוצבים בהשראת חופים וים עם דגש על פונקציונליות מבית המותג הפרטי REEF החל מ 179.90 שקלים.



בנוסף ניתן להשיג תיקים בלעדיים לעונה בקרביץ תיקי Jansport עם הדגמים CortlandtSuperbreak ו Rightpack המשלבים סטייל עם נוחות ופונקציונליות ונמכרים החל מ 199 שקלים.



כל אלה מצטרפים למגוון מותגי תיקי הגב הנוספים הנמכרים בקרביץ ובהם: אדידס, נייק, VANS, אאוטדור, אנדר ארמור, גאליס, ניקי ועוד. מחירי התיקים הממותגים החל מ-99 ש"ח.



קרביץ מציעה גם השנה מבחר מגוון של קופסאות אוכל ובקבוקי שתיה לקראת תחילת שנת הלימודים החדשה

בין המוצרים מציעה קרביץ את מותג קופסאות האוכל האיכותי -  Prêt a Paquet, המיוצר במפעל בשדרות, ומציע  קופסאות אוכל קלות לנשיאה, המחולקות לתאים. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים עם כיסוי תרמי ממותג עם הדמויות שילדים הכי אוהבים, השומר על חום וקור עד 3 שעות ועל טריות המזון. מחיר: 49 שקלים.

עוד בקולקציית הקופסאות שמציעה קרביץ נמצאות קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל איכותיות בגדלים ובסגנונות שונים. הקופסאות ידידותיות לסביבה, אטומות, שומרות על איכות וטריות המזון ובטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינול איי ( BPA FREE) ואף ניתנות לרחיצה במדיח. מחיר: החל מ 14.90 שקלים.

בקטגוריית בקבוקי השתייה מציעה קרביץ באופן בלעדי בקבוק שתייה ARCOSTEEL, עשוי מ TRITAN- פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי, עם פיה וחבק מסיליקון, נוח וקל לאחיזה, מתאים לשימוש רב פעמי וללא ביספינול איי. מחיר: 35 שקלים.

עוד מציעה קרביץ בקבוק stainless steel (אל חלד) בייבוא בלעדי בקרביץ, המגיע בשני גדלים 600 ו-700 מ"ל ובמגוון צבעים  ושומר על קור. מחיר: החל מ 24.90 שקלים




רשת קרביץ מונה  80 סניפים במרכזים המסחריים ובקניונים המרכזיים בישראל . 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה