יום שלישי, 19 ביולי 2016

קיפצובה פארק השעשועים שמרגישים בו בעננים !!

ביום שישי 1/7/16 היום הראשון של החופש הגדול הגעתי עם ילדיי לקיפצובה
לאירוע פתיחת הקיץ .
שירן בת 12.5 מעיין בת 11 ואיתן בן 5.5

עוד בבית שירן ומעיין התלבטו אם להגיע אם יהיה להן מה לעשות שם .. בכל זאת עברו שנתיים מהפעם האחרונה שביקנו בקיפצובה
ועכשיו הן מרגישות גדולות ולא היו בטוחות שיהנו ..

הגענו בסביבות 11:00 והייתי בטוחה שתוך שעתיים שלוש אנחנו באוטו בחזרה הבייתה כי בכל זאת חם בחוץ וכמה אפשר להשתולל ... ובכלל אם יצאנו מהבית שהבנות לא סגורות על עצמן בטח שם תהיה חגיגה .
בשעה 16:30 לאחר ויכוחים הצלחתי לשכנע אותם ללכת הבייתה . . .

מסתבר שיום אחד לא מספיק בקיפצובה .
מאמינה שפעם הבאה נלון במלון צובה ונהנה מיומיים מהנים בקיפצובה .

לשמחתי הרבה שהגענו שירן מעיין ואיתן כמובן נהנו מאוד, מהפעם האחרונה שביקרנו בקיפצובה השתנו כמה דברים הוסיפו מתקנים חדשים ,
חם לא היה כי מזג האוויר בקיפצובה מושלם !!
רוב המקום מוצל או ממוזג שזה כמובן טוב לילדים ולא פחות להורים .

כמעט ולא היה מתקן שאיתן שלי לא עלה עליו ועל רוב המתקנים עלה מספר פעמים .

למרות שהיו הרבה אנשים לא היו תורים ארוכים במקום כי המקום גדול ויש הרבה מתקנים .

שירן ומעיין עלו לרכבת למכוניות המתנגשות לאבובים הגדולים ולסירה ונהנו מאוד.

קיפצובה- פארק השעשועים קיפצובה שבקיבוץ צובה מתפרש על פני כ-12 דונם. קיפצובה הינו המיני לונה פארק הראשון באזור ירושלים. הפארק מציע למבקריו  חוויה משפחתית עם מגוון פעילויות לטווח רחב של גילאים (במקרה שלי 5.5-12.5 נהנו מאוד ) : מגוון מתקנים, משחקייה משודרגת עם ג'ימבורי ממונע הכולל חבית מסתובבת, קרוסלת פעוטות, נדנדת שקי אגרוף, חללית מסתובבת, מגדל מספרים וחדר הבלונים שמהווה אטרקציה מיוחדת. עוד בפארק: בריכת סירות אבובים, קרוסלת פיראטים, רכבת הרים לקטנטנים, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים, ג'מבורי, חדר תחפושות, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן וXBOX ועוד.