יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

תיאטרון האימפרוב


שבת בבוקר יום יפה ... אמא בכלל לא שותה קפה ... לאבא כבר אין זמן לעיתון ... נוסעים לתל אביב לתיאטרון , לא תיאטרון רגיל אלא לתיאטרון האימפרוב התיאטרון היחיד בארץ לאומנות האילתור הבימתי במגוון שיטות .



נסענו אני ובעלי עם שירן בת 12.5 מעיין בת 11 ואיתן בן 5.5 כולנו נהננו מאוד .
כמובן שהילדים נהנו באופן מיוחד כי הם היו חלק מהמופע לשמחתי הם שיתפו פעולה וזרמו עם הצוות הנפלא .















לאחר שמופעי אימפרוביזציה על במת תיאטרון ביססו את מעמדם בשיקגו, ניו יורק, לוס אנג'לס, אמסטרדם, ברלין, טורונטו, איסטנבול, לימה ועוד, הגיע גם התור של ישראל. אנה פרמינגר, שייסדה את תיאטרון האימפרוב בישראל בשנת 2007, הצליחה בימים אלה לסמן כיבוש של יעד נוסף שהציבה לעצמה – הקמת הבית הישראלי לאימפרוביזציה. לאחרונה שכרה פרמינגר שטח גדול במבנה ברחוב יצחק שדה בתל אביב, שיפצה את המקום והפכה אותו לחלל עם 70 מקומות ישיבה ובמת תיאטרון.
תיאטרון האימפרוב מתמחה באומנות האילתור הבימתי במגוון שיטות והינו בית הספר הראשון והיחיד בארץ לאימפרוב. הלימודים מיועדים לציבור הרחב ומוצעים במסגרת סדנאות ברמות לימוד שונות.




אנה פרמינגר, היא בוגרת בית הספר למשחק סמינר הקיבוצים, אשר אחרי שהופיעה בעשרות הצגות החליטה ללכת אחרי הלב ונסעה לארה"ב וללמוד את תחום האימפרוביזציה בתיאטרון. לאחר לימודים בניו יורק ובבירת האימפרוב – שיקגו, החליטה פרמינגר להביא את האימפרוב לישראל. אנה פרמינגר הכשירה עד היום מאות מאלתרים שחקנים וחובבים במסגרת הסדנאות שמתקיימות בתיאטרון. בנוסף, הועברו סדנאות אימפרוב לרבות לחברות במשק, משרדי ממשלה, חוגי בית ועוד ועוד. במהלך שנות פעילותו יצר התיאטרון מופעי אלתור מקוריים בסגנונות שונים שהוצגו בהצלחה ברחבי הארץ.







ביום שבת 13/8/16 בשעה 11:00
מופע אימפרוביזציה קומי בהשתתפות הילדים , בו המאלתרים המבריקים מציגים דמויות , מערכונים, שירים וריקודים שמבוססים על ההצעות של הקהל .

המופע בשיתוף עם הקהל ומזמין את הילדים וההורים האמיצים לאלתר ביחד על הבמה ולהנות מהחוויה של הלא נודע .

לפי פרסום של תיאטרון האימפרוב מופע אימפרוביזציה  מתאים לגילאי 7-15
מניסיון שלי גם הבן שלי איתן כמעט בן 6 נהנה מאוד , השתתף פעמיים ובשאר הזמן ישב מהופנט .


מאלתרים : חופית ברקול , שרון קרוק וניב יושע . 


מחירים : 55 ₪ לילד 45 ₪ להורה
כתובת תיאטרון האימפרוב : רחוב יצחק שדה 32 ת"א קומה 1 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה