יום שני, 8 באוגוסט 2016

קרביץ & דלתא יוצאות בשיתוף פעולה

הילדים, שלי לפחות חושבים שבחופש לא לומדים אין שיעורים ותרגולים   ... אני אישית כל החופש הזה מתרגלת תרגלי חשבון ... כך שאני כבר מומחית לתרגילים ואני פותרת אותם בקלות .

בחשבון פשוט יש לי 4 ילדים שב 1/9/2016 חוזרים ללימודים
לכל ילד אני קונה +- 7  חולצות קצרות עם סמל בית הספר כך שאני צריכה כ 28 חולצות קצרות !!

במקום לקרוע את הכיס אני מחפשת מבצעים,  המבצע הכי משתלם שתפס את עיני הוא המבצע של דלתא וקרביץ




הרשתות הגדולות קרביץ ודלתא יוצאות בשיתוף פעולה לקראת החזרה לבית הספר
במסגרת השת"פ כל מי שרוכש ציוד חזרה לבית ספר בסכום של 50 שקלים ומעלה בסניפי רשת קרביץ, יקבל הטבה בלעדית לרכישת חולצות בית ספר בדלתא:  דלתא משיקה לקראת החזרה לבית הספר חולצות טי איכותיות מכותנה חכמה הנשמרת לאורך זמן (איכות בלעדית וייחודית לדלתא) במחיר חסר תקדים של 7 חולצות ב-100 ₪ בלבד! כולל הדפסת סמל בית הספר.

עוד במסגרת השת"פ, תעניק קרביץ ללקוחות דלתא הטבה של 20% הנחה על תיקים מקולקציית 2016 בקנייה בסכום של מעל 99 שקלים.

לי אישית הכי נוח  להכנס לקרביץ לעשות קניה מרוכזת לבחור בהתאם לכיס שלי את המוצרים שאנחנו צריכים ולהנות משיתוף הפעולה של קרביץ עם דלתא ולקנות חולצות בית ספר איכותיות במחיר מציאה . 

השת"פ יתקיים בפריסה ארצית ויאפשר לכל לקוח של קרביץ להנות מהטבה של תלבושת אחידה איכותית במחיר אטרקטיבי במיוחד.

רשימת הסניפים של דלתא המשתתפים במבצע:
דיזינגוף סנטר
קניון השרון
קניון ערים
מודיעין עזריאלי 
קניון הנגב
קניון רחובות
קניון גבעתיים
קניון הזהב
עזריאלי ת"א
קניון רננים
קניון מלחה
אבנת פ"ת
קניון חיפה
קיריון

לקרביץ  80 סניפים במרכזים המסחריים ובקניונים המרכזיים בישראל , בפריסה ארצית מקרית שמונה ועד אילת .

המבצע יתקיים בסניפי קרביץ ודלתא ברחבי הארץ עד ה- 2/9 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה